måndag 13 februari 2012

Tidning hej!

Jaha, då måste man vara med på bild i tidningen... Jag är ju ingen som direkt tycker om att vara med på bild. Men jag ställer ju upp för ridskolan såklart! :)

Idag när jag var i stallet kom en journalist från en lokal tidning här och ville ta kort och intervjua eftersom vi blev Årets Ridskola 2011! Det är så kul att våran lilla ridklubb blir uppmärksammad!!
Vk/vf ska också komma och göra reportage. Då kan ju någon annan instruktör ställa upp på bild :P

Nu ska jag snart iväg till gymmet, väntar på Sofie :) Sen imorgon ska jag in till stan och testa gå på mamma/baby-gympa på IKSU. Ska bli skoj, hoppas det är riktigt jobbigt också! Sen ska jag luncha med Nina innan jag åker på föräldragruppträffen i Sävar. Full rulle imorgon med andra ord!

Dags för mig att byta till träningskläder!

3 kommentarer:

  1. hihi hellre bild än på tv :S
    uscha! hatar å höra mitt eget svammel haha!
    La upp klippet på bloggen nu =P
    är ju ändå lill tjejens tv debut :)

    SvaraRadera
  2. btw. vi valde också stella paketet med kaninen så jag har boken också :D
    hade bara glömt bort de thihi ^^

    SvaraRadera
  3. Går du föräldragrupp i sävar?
    Om du vill gå med oss på föräldragrupp/babymassage i Robban på måndagar så pratade vi med Maggan som håller i det och ni var väldigt välkomna om ni vill.

    SvaraRadera