lördag 25 februari 2012

Manlig förkylning

Fy fan. Nu har jag åkt på en riktig jäkla förkylning. Det började lite lätt med halsont igår morse sen var vi bortbjudna på middag på kvällen. Jag kände under kvällens gång hur bihålorna mer och mer täpptes igen så vid 23 tackade vi för oss och rullade hem. Ebba vaknade när vi kom hem och var strålande pigg. Så jag låg vaken med henne till strax efter 01.. Sen har det varit ett jämnliknande mönster under natten. Det har känts som om jag precis har somnat, då har ebba vaknat. Och lite sömn gör ju inte förkylningar bättre. Så jag känner mig mer död än levande idag. Ebba hostar också och är snorig men väldigt pigg. Hoppas anton kan komma hem tidigt idag så jag får vila en stund...

2 kommentarer:

  1. Åå, stackare! Hoppas du får vila senare i dag! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Det är riktigt drygt! Vi får hålla tummarna för att det blir bättre NU!
    Mössan är från Polarn!

    SvaraRadera