onsdag 15 februari 2012

Sömn

Återkommer till sömnpratet. Jag har kört stenhårt på rutinerna kvällstid innan ebba ska gå i säng nu i några veckor. Förut skrek hon ofta sig till sömns (efter koliktiden). Det var som om hon tyckte det var skrämmande att somna... Men jag har inte gett mig utan fortsatt tro på det jag gör. Och wow, från att det har tagit 1,5h att söva henne tog det nu ikväll knappt 15min(utan ens lite gnöl) efter jag sagt god natt och släkt lampan! Det kallar jag förbättring! nu ska jag bara få anton att kunna söva henne också!

Imorgon är det babysim! Ska bli härligt! Kram

2 kommentarer:

  1. Heja Amanda! Rutiner är a och o! Se till och ta vara på egentiden nu då :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. När ni kommer på söndag så ska du intervjua Clara om hur de gjorde vid läggning. De använde en metod som har funkat väldigt bra för dom!

    SvaraRadera