torsdag 23 februari 2012

I Love träning

Hade glömt bort hur bra jag mår när jag tränar. Ju mindre jag tränar desto latare blir jag. Ju mer jag tränar desto mer orkar jag. Nu är det bara att hålla lågan uppe och köra på. Och det bästa av allt är att jag inte blir sugen på onyttigheter när jag tränar. Tycker att jag har hållt igång bra denna vecka. Måndag-powerwalk runt dalkarlså. Tisdag-gympa på iksu +gymmet på kvällen. Onsdag- promenad i snöstorm + ridning av hästen signe. Torsdag- babysim(ingen direkt träning men man blir trött av att vara i badet) + mammagympa + gymmet. Så imorgon tror jag det blir det blir en lugn dag. Men troligtvist en promenad(powerwalk såklart)! God natt!


1 kommentar:

  1. Jamen fya, det är ju verkligen hemskt :(
    Får väl se om det växer tebax...hoppas de!
    Uscha :(
    Funkade sovpåsen? Ser ju as skön ut :D
    Har du kikat på sock ons? ^^

    SvaraRadera