tisdag 21 februari 2012

Stadstur

Idag blev det ett pass på IKSU igen. Ännu en gång lite besviken. Varför heter det mamma-baby gympa om inte ens ungen är involverad.. Annars kan man ju lika gärna träna hemma. Jaja, jag fick mig lite träning iaf! Jag förstod innan att Ebba skulle bli trött.. Hon ville inte sova när jag åkte in till stan så hon var ÖVERtrött då passet var slut. Det var sjukt mycket folk i omklädningsrummet och jag hade en dotter som inte ville slappna av. Men efter en del skrik så somnade hon.  Hade bästa Nina med mig igen! Tack så mycket för hjälpen och trevligt sällskap! Vi åkte till stan efteråt och kikade runt lite. Det blev en ny burk till kaffet, lite kläder till Ebba och torr schampo. Hittade tyvärr ingen overall på stan.



Ebba blev lite involverad då jag fick underhålla henne under tiden vi gjorde plankan!

Har inte ätit någon semla idag.. kanske klarar mig ifrån dom!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar