tisdag 14 februari 2012

Vilken härlig dag!!
Började med att åka in till stan och gå på Mamma-baby gympa på IKSU. Tyvärr var ordinarie tränare sjuk och hon som var vikarie körde ett eget program som var cirkelträning och bebisarna var inte med på övningarna. Tråkigt, det var ju som därför jag for dit. Så nu måste jag gå ett till pass. Men det var sjuukt jobbigt. Mycket kondition!! Som tur var hade jag bästa Nina med mig som kunde underhålla Ebba medan jag flåsade och svettades! Men det var oerhört skönt efteråt, speciellt efter att ha duschat! Sen gick vi upp till restaurangen och åt en god lunch innan jag rullade vidare mot Sävar för en träff med föräldragruppen.
Nu är jag hemma och ska påbörja middagen. Eftersom det är alla hjärtansdag idag lyxar vi till med med en god köttbit!


Nina fotade med sin iphone:



Hoppas ni får en mysig dag/kväll med era kära!
Kram

2 kommentarer:

  1. Nej, vad synd att ordinarie tränare var borta. Trist att det inte var några övningar med bäbis. Hoppas du fick några tips iaf. När jag läste inlägget fick jag iaf en spark i arslet... Jag ringer och kollar upp bygdegården!

    SvaraRadera
  2. Ja vilken härlig början på dagen vi fick :)
    Du fick träna och jag fick låna Ebba lite!
    Lilla hjärtats första dag på IKSU,
    vilken ära att få vara med på det;)
    KRAM! <3

    SvaraRadera