söndag 26 februari 2012

Ni blir flera!

Vad kul att se att det blir fler och fler personer som läser min blogg. Senast i fredags sa hon vi var på middag hos (Hennes kille är kompis till anton) att hon läste min blogg. Blir alltid lika förvånad. Hur hittar folk hit :P

Ni som inte har kommenterat får ju gärna skriva en rad, kanske ni också har en blogg som jag kan läsa?
Jag är vääääldigt efter men jag har nyss skaffat Bloglovin vilken är toppen. Ni kan ju följa mig där :)

Strålande sol ute idag!! Tyvärr är jag och Ebba fortfarande dåliga men som tur är har Ebbas feber gått ner  så nu är hon bara väldigt snorig! Och hon Hatar när man ska torka henne i näsan.. haha, hon blir riktigt förbannad! Någon som känner igen sig? :)

Men vad gör det att vi måste vara inne då dom visar ridsport på TV idag! Go ridsporten!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar