tisdag 31 januari 2012

Tisdag

Igår blev det en stadstur och jag handlade lite nya kläder till lilla damen. Hade varit kul att hitta något till mig själv men jag blir snål när jag väl hittar något. Sen så känner jag mig inte riktigt helt nöjd med kroppsformen så jag skulle gärna vilja gå ner lite i vikt och känna mig "fast" i kroppen igen innan jag handlar en massa kläder..
Jaja, mår inte dåligt över det så därför tar jag väl inte tag i tränandet ordentligt.. Blir nog lättare fram till våren!

Idag blir en lugn dag, kolla upp lite mer om husbygge. Vi diskuterade smarta lösningar igår. Jag skojjade om att ha en tvättmaskin uppe och en på nedervåningen för att slippa gå med tvätt upp och ner. Anton tyckte istället att vi skulle ha en lucka genom golvet på övervåningen ner till tvättstugan.. Och han var seriös! Jag tyckte det kändes lite riskabelt om ett barn skulle öppna luckan och fastna/ramla ner. Men det är ju roligt att komma på smarta lösningar om man bygger eget hus!


Hoj!

1 kommentar:

  1. Jag vill ha en lucka i vårt blivande hus ^^
    Älskar smarta lösningar. Man kan ju dessutom ha lås på luckan å typ en tvättkorg över så att man inte jämnt slänger ner "en strumpa" osv. :)
    Kul med husplaner! Vi skissar också på hus, men vet dock inte ännu vart vi ska bygga eller om vi sen köper :P

    SvaraRadera