onsdag 4 januari 2012

så mycket planer..

..så lite energi...
Det är så mycket jag vill hinna med på dagarna men jag har inte riktigt orken att ta tag i saker.. Undrar om jag har vitaminbrist eller något för jag känner mig ofta slut i kroppen! Sen så måste jag och Anton verkligen köpa en ny säng, man känner mig mörbultad efter varje natt!

Ebba är en riktigt glad liten tjej idag! Hon skrattar och pratar massor :) Hon har även börjat med något nytt när hon ligger på magen, efter en stund när hon blir less på att ligga på mage och det blir jobbigt så lägger hon ner huvudet mot golvet och drar in benen under sig och sen skjuter hon ifrån. Haha på detta sätt tar hon sig framåt faktiskt! Sötunge!

Jag och Ebba på nyårsafton!


2 kommentarer:

  1. Fina ni!! Men alltså vem av er är Ebba egentligen lik? Jag har svårt att avgöra :P

    SvaraRadera
  2. GUD så sagolikt söt hon är Amanda. Jaaa, du med förstås :). Hemskt att man inte träffat henne, hon är verkligen hur fin som helst. Kul med bilder! Ta hand om er. KRAM

    SvaraRadera