torsdag 12 januari 2012

Ursäkta mig..

Har helt glömt bort att blogga!
Min fokus denna vecka var att ordna allt inför ridskolan som startade igen denna vecka. Och igår hade jag mina elever.. Hade mest nya elever men kul att se några "gamla" ansikten också. Har bara barngrupper denna termin. Kul att jobba med barn men jag tycker det kan vara skönt att ha en vuxengrupp också. För er som inte förstår så är jag ridinstruktör. :)

Idag åkte vi in till Umeå. Min farfar fyllde 80år igår och farmor fyller 79år idag! Vi fick mat, smörgåstårta och fika. Blev proppmätt kan jag lova! Jag har världens bästa farmor och farfar, dom är som mina föräldrar, har till och med bättre kontakt med dom är mina föräldrar. Dom har alltid funnits där för mig och jag trivs så oerhört bra hos dom! Ebba var på ett strålande humör idag, man blir så lycklig när hon skrattar, jollar och är nöjd!

Nu ska jag fika sen blir det sängen!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar