onsdag 7 september 2011

Trött

Det blev bilköp igår, och det priset vi fick den för kan man ju inte klaga. Hoppas den håller bara :)
Däremot så var det väldigt drygt att köra så långt... Anton körde den mesta tiden påväg dit.. men vägen hem hade vi ju två bilar så då var jag ju tvungen att köra hela vägen hem själv... Mitt bäcken och min rygg är inte så nöjd idag.... känner mig rätt så mörbultad! Kanske inte så konstigt eftersom jag satt i en bil i 8h igår...! Försöker vila upp mig nu innan jag har ridlektioner ikväll.. Två gånger kvar sen är jag mamma-ledig från ridskolan i några veckor.

Gått in i v.38 nu... sjukt! Förlossningen kan ju starta när som helst... Jag känner mig rätt så laddad! Här om natten vaknade jag av lite värkar... men jag var så fruktansvärt trött så jag hoppades att det var falskt alarm.. hehe, vill ju vara utvilad då det startar....
Kommer jag ihåg ikväll efter ridskolan så ska jag lägga ut en magbild...

Ha en bra dag i rusket!

2 kommentarer:

  1. Vad kul med bilköpet!! Grattis!

    Se till att vila så ofta du kan! Vattnet gick ju på mig när jag just lagt mig i sängen för att sova...jag var inte direkt pigg sen när Mika skulle ut :P Men det tänker man iofs inte på då :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till bilköpet! Skönt att ha det bortgjort så att ni är förberedda inför bebisens ankomst. Nu är det nära! :)

    SvaraRadera