måndag 19 september 2011

Mindre skönt

Tror att bebis har parkerat sitt huvud mot min kissblåsa.. Har nog varit bortskämd under graviditeten att inte behöva gå och kissa så ofta men nu går jag hela tiden känns det som. Känner även hur ungen borrar sitt huvud neråt mer och mer, det sticker som tusan.

Imorgon (idag) är det måndag igen. Helgen går fort! Lite tråkigt för då blir jag ensam igen. Är så fruktansvärt less på att sitta hemma, har ju redan storstädat i alla vrår och bakat en massa fika så jag är som redo! Sen så orkar jag knappt något längre, men är ändå väldigt less på att vila och åter vila. Alla säger till mig att passa på att vila nu för sen blir det jobbigt. Dock så tror jag att denna tid är jobbigast. Jag har väldigt mycket foglossningar, trött i kroppen och skallen, orkar inte göra något, less på att vara fet, passar inte i några av mina kläder längre, kan inte träna, har mycket halsbränna och livet känns mest tungt. Då ser jag hellre fram emot att börja få tillbaka min kropp, gå på Långa barnvagnspromenader, TRÄNA-oj vad jag längtar efter att få lyfta en massa vikter och känna att musklerna får arbeta, mysa med bebis, komma i mina jeans mm... Jag får ändå inte sova på nätterna nu så jag är nog van tills när bebis tittar ut. Vill bara ha tillbaka min kropp nu! :-)
Ber även om ursäkt till alla vänner att jag inte hör av mig så ofta nu.. Hoppas jag känner mig gladare sen! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar