tisdag 20 september 2011

Längtan!!

NU får bebis komma ut!! Vill träffa den lilla individen nu... längtar så himla mycket!
Såg på förlossningskliniken idag och varje gång ett barn blir förlöst så kommer lyckotårarna... Även om jag förstår att det kommer göra jätteont så vill jag att förlossningen ska starta nu... Så kul det ska bli att gå ut med barnvagnen, vill göra det redan nu.. men det skulle kanske se konstigt ut? :P
Mysa hela familjen i sängen, byta blöjor, amma och bara få titta på den lilla skatten.. LÄNGTAR!

Har mycket sammandragningar men kan inte direkt säga att dom gör ont... Men jag vet ju inte HUR ont det ska göra från början... Sen har ju alla olika smärttrösklar....
Igårkväll klockade jag "förvärkarna" bara för att se hur länge det var emellan... Fick sammandragningar var tionde minut... det har jag nu också..... Men som sagt... dom blir inte värre och jag har inte jätteont så tyvärr är det bara förvärkar...  Ska bli riktigt spännande att vara med om en förlossning!! Känner mig riktigt peppad! :)


3 kommentarer:

  1. Det är bra att du är peppad och har en positiv inställning! Då ska du se att det kommer gå galant! KRAM

    SvaraRadera
  2. Nu är det inte långt kvar alltså :-D

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att du börjar känna dig less vid det här laget, det gjorde jag också. Nu vill man ju inget annat än att snusa bebis och byta blöjor och mysa med den lilla familjemedlemmen förstår jag ju! Lycka till vid kommande förlossning och hoppas att det drar igång snarast :)

    Hoppas på ett sms sen när h*n är ute! Spännande :) Kramis!

    SvaraRadera