söndag 4 september 2011

Huslig

Även fast jag vaknade tidigt imorse och kunde inte somna om så blev det en rätt så bra dag!
Efter lunch tog jag och Anton bilen och körde på en upptäcktsfärd... Han hade fått en karta över småvägar här runt i kring så vi körde efter en väg som kom fram i Sävar.. Kul att upptäcka nya vägar.. dock så såg man mest skog :P

Sen när vi kom hem så gjorde jag morotssoppa med torsk och bakade focaccia-bröd. Mums så gott det blev! Nu håller jag på med en ryttarkaka!




Ni som är/har varit gravida och har hund/katt. Märker ni någon skillnad på era djur när ni är gravida?
Boss, våran borderterrier har börjat följa efter mig överallt och ska hålla koll på vad jag gör. Detta är något han har börjat med på senaste tiden... Undrar om han känner att det är något på gång?!? hoppas hoppas!! Jag har rätt så mycket sammandragningar och förvärkar men dom går över efter ett tag....
Bara 23 dagar kvar!!

kram

2 kommentarer:

  1. Det är inget konstigt med att vara huslig sista tiden..det är som att man vill förbereda sig fast man egentligen inte tänker på det så :)

    Nova skulle hela tiden ligga på magen men det tror jag mest berodde på att det var skönt :P

    SvaraRadera
  2. nu är ju inte jag garvid, men har ju haft vänner som varit det och mina hundar märker av det direkt.! Hundar exempelvis har ju ett sinnessjukt luktsinne och kan ju upptäcka cancer och urinvägsinfektion till och med, så nog fattar dom att det är nåt lurt inom dig :-)

    Min Kiwi aktar sig för gravida, han tar inte ens godis ur deras händer.! Så blir jag gravid lär han väl sky mig som pesten :-P

    SvaraRadera