onsdag 16 november 2011

sjuklingar

jag kände mig rätt så trött och hängig igår samt hade huvudvärk. Och natten till idag kom förkylningen som ett brev på posten! Tyvärr var det inte bara jag som blivit smittad. Ebba vaknade vid 03 inatt av att hon inte kunde andas så bra för hon var täppt i näsan... Och hon har varit vaken sen dess..... imorse hade hon feber men nu har den nästan gått ner.. har lyckats få henne somna i typ fem min sen vaknar hon av allt snor som gör det svårt att andas. Kör med både nässpray och näs-frida.. Har själv också lite feber så idag är det rätt så jobbigt.. Mest jobbigt att se Ebba så trött och hängig.. men hon får i sig lite mat iaf!

dryga förkylningstider!

2 kommentarer:

  1. Ååå stackars er! Hoppas du kryar på er snabbt! KRAM

    SvaraRadera
  2. Du skulle haft typ en sån där pump, vet inte vad man ska kalla den och vad det heter, men man stoppar in ena delen i näsan och så blåser man själv innåt i andra delen så kommer snoret ut. Vet att min bror kör med sån. :)

    SvaraRadera