måndag 7 november 2011

Dop

Sådärja, nu har jag beställt dopkorten. Dom är från Print with Wings där det fanns massa fina kort till alla möjliga tillställningar. Gjorde först ett kort på TrycksaksTorget men det skulle kosta multum att beställa.

Dopklänningen är fixad, det blir min från när jag döptes. Kul om den kan gå i generationer. Det var min mormor som sydde den åt mig så än så länge är det bara jag som använt den.

Såhär blev dopkortet:


Imorgon blir det en dag i stan, hoppas på fint väder! Hade tänkt försöka hinna köpa lite julklappar.. dock så är plånboken väldigt tunn... Vet inte vart pengarna tagit vägen...

Kram

4 kommentarer:

  1. Jätte fint dop kort. Du var smart som gjorde i datorn. Själv pysslade jag ihop egna och att pyssla och sköta liten samtidigt var krävande! Men det gick om jag satte mig lite nu och då :-)

    Det jag skulle komma till var att Olivia döptes den 19:e December förra året! Supermysigt med dop kring jul!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Jag med vill se fler bilder från bröllopet mitt :-P Min syster, hennes kille + min kompis kille har bilder som jag ska "hämta över" till ett USB minne när jag får tid :)

    SvaraRadera