söndag 6 november 2011

Hallå?

Tycker det varit dåligt med kommentarer på sistone... ser ju att ni är många som läser! Skriv gärna något, kanske om vad ni vill att jag ska skriva om :)

Söndag idag, helgen har gått väldigt fort! Jag har nästan designat färdigt dopkorten men dock så var dom jättedyra att få tryckta och hemskickade så jag funderar på att köpa fint papper och skriva ut dom hos Antons föräldrar.

Igår var vi på fest hos Micke & Elin, grillat till middag med en massa goda tillbehör! Smarrigt värre! Ebba sov under middagen men hann vara med en liten stund innan vi åkte hem. Skönt att komma hem i bra tid! Annars har helgen varit lite grå och trist, tycker inte om detta väder, vill ju ha snö nu!!
Börjar längta till jul, detta blir första gången på två år som jag inte behöver jobba över julen. Ska bli mysigt att bara kunna ta det lugnt och njuta !

Ska försöka visa er dopkorten när dom är helt färdiga!

Kram

1 kommentar:

  1. Jo jag brukar faktiskt ha beställt från Ellos förut. De stjärnor jag har nu är därifrån!

    Det ska bli spännande att se dopkorten du gjort! Jag ska bli bättre på kommentera! :D KRAM

    SvaraRadera