onsdag 9 november 2011

Fotavtryck!

Idag har vi varit på Öppna förskolan, eller Stor&Liten som det kallas här i Bygdeå. Denna gång var vi rätt så många och det var jättetrevligt. Kul att lära känna nytt folk! Vi skulle försöka oss på att göra fotavtryck på en tavla... Lättare sagt en gjort. Dessutom var Ebba väldigt trött när vi väl skulle börja så hon var inte samarbetsvillig direkt... hehe... Jag höll i Ebba, Katarina som är ansvarig där höll i foten och tavlan och Carin(min granne) höll i andra foten så inte den skulle vara ivägen... Blev väl inte helt perfekt fotavtryck men ändå kul att ha gjort! Vi sparade handavtrycket till nästa gång :) Lämnade kvar tavlan så den skulle få torka, så bild kanske jag kan visa nästa onsdag!

Funderar starkt på att köpa en iphone... börjar vara riktigt sugen! Min telefon är trasig, så jag kan inte längre göra blogginlägg från mobilen, därför blir det sällan inlägg. Funderar på en iphone 4, men kanske väntar tills 5an kommer så blir fyran billigare :) Om jag kan vänta så länge... Drygt att ha en tillfällig lånetelefon samt inga nummer... Sjukt ändå hur fäst man blir med sina telefoner.. Min granne Carin berättade när hennes telefon var inne på lagning i 5dagar hade hon abstinens...men det blir väl så, man har ju nästan alltid på sig den och den följer med överallt. Vad jag har hört är alla nöjda som har iphone?? Stämmer det? :)

lilla hjärtat

1 kommentar:

  1. Haha ja det kan inte vara lätt att få det perfekta avtrycket, jag misstänker att de bilder man får se som reklam för avtryck är fejk ;)
    Gud va dom växer fort dom små liven, hoppas allt är bra med er! :)
    kram

    SvaraRadera