tisdag 3 maj 2011

Trist väder och trist dag!

Det är kallt och ruggit ute, inte alls nå kul! Börjar jobba klockan klockan 13 idag.. Sitter alltid och gruvar mig innan.. tiden går så snabbt och det är så mycket man vill hinna med på förmiddagen... Har alltid utsläpp i stallet på tisdag + lunchning. Så mycket tid går bort där... Har ätit lunch nu och försöker slappa lite.. Om 20 min måste jag bege mig.

Nu är det bara 3 dagar kvar till ultraljudet!! Längtar som tusan! Ska igen få se det lilla miraklet inom mig. Jag och Anton satt igårkväll och pratade om hur mycket vi längtar tills ungen ploppar ut :) Jag har alltid varit väldigt barnkär och längtat efter dagen jag ska få barn. Nu ska jag få det, känns väldigt overkligt måste jag säga... Har väl inte riktigt börja känna att ungen rör sig men ofta på kvällen bubblar det i magen :)

Vid inskrivning i v.10 fick vi göra ett ultraljud, mest för att bara kolla om man såg nått.. och det gjorde vi :)
Längtan
Kram

2 kommentarer:

  1. Jag längtar som sagt också :) Ska bli så spännande att höra på fredag :)

    SvaraRadera
  2. Ett mirakel är det verkligen du bär på ♥ Iiiih,spännande. Håll mig underrättad! KRAM

    SvaraRadera