måndag 16 maj 2011

Finns rättvisan?

Äntligen har dagen jag väntat på kommit. Imorgon är det dags för rättegång. Nervositeten stiger liksom pulsen dunkar allt snabbare. Kan jag äntligen få ett slut på denna mardröm? Nu har jag haft otur länge, någon gång måste det ju vända! Det måste finnas någon rättvisa! Det är så många gånger som jag bara har velat ge upp. Men på något sätt har jag kämpat vidare. Denna situation hoppas jag att jag aldrig mer behöver uppleva. Att ens största dröm går i krasch för att en människa vill lura andra på pengar och låta djur lida.. Det finns så jävla många idioter där ute som får göra precis som dom vill på andras bekostnad! Men jag tänker inte låta denna kvinna komma undan! Hon har förstört så mycket och jag hoppas hon får sitt straff! Ni kan väl vara snälla och hålla tummarna för mig imorgon!

1 kommentar:

  1. OMG. Stå på dig och knocka omkull kvinnan.! Tänker på dig resten av dygnet och hoppas allt ordnar sig.!!!

    SvaraRadera