tisdag 31 maj 2011

Hej världen!

Hejsan!
Länge sen jag skrev, men det har inte känts rätt och jag har inte haft lust.

Jag har iaf köpt mina första gravid-byxor! Kan inte längre knäppa knappen på mina vanliga jeans.. har testat med gummiband och säkerhetsnål men det är inte alls bekvämt. Jag vill inte heller gå omkring i mjukisbyxor hela tiden. Så jag kände att det var dags att ta tag i saken. Hade ett presentkort i Umeå C som jag tänkte nyttja. Letade först efter jeansleggings, som ser ut som riktiga jeans med fickor. men hittade inga. Så till sist gick jag på Polarn och Pyret för att kika. Vet ju att det är svindyrt där men var ju tvungen att hitta några byxor :) Och där hittade jag ett par sköna jeans med resår för magen. Dom är otroligt sköna att ha på sig och har relativt bra passform. Köpte några som inte vad allt för tajta eftersom jag säkerligen kommer gå upp ett antal kilo till, det kan ju vara kul att använda dom under hela graviditeten!





God natt!

4 kommentarer:

  1. Men GUD vad magen växt sen sist jag såg den :-D Du är skitfin.! Såg förresten att du skulle jobba söndag,va inne en snabbis ikväll för o kolla hur jag jobbade, blev alldeles glad :-) Vi ses då!

    SvaraRadera
  2. Tack ♥. Har gjort dom själv...tog ett par veckor att göra 50 st...kul med de första fem, inte så kul efter 20...mindre kul efter 40...dödsless :-P

    SvaraRadera
  3. Amanda det hade jag helt missat grattis!! ska skalla pa din bror som ger mig vadligt dalig uppdatering ahhh sa roligt jag kommer och halsar pa efter oktober ;) kram emma

    SvaraRadera