söndag 1 maj 2011

Ny månad!

Hej hej!
Ursäkta den dåliga uppdateringen, jag har jobbat hela helgen och inte haft ork att sätta mig framför datorn.. inte tid heller :)
Igår var det Valborgsmässoafton, jag jobbade till 16,00 sen åkte jag till stallet och gjort bort allt det. Vi hade egentligen bara tänkt ha en lugn kväll hemma jag och Anton. Grilla och bara mysa. Men efter ha duschat och fått i sig lite mat så blev vi pigga och bestämde oss för att åka in till stan för att träffa lite kompisar och kanske se nån brasa. Anton bestämde sig för att dricka lite öl... Men det slutade med ölspelet hemma hos Sofia och Bosse=inte bra! hahha.... dom hinkade i princip i sig alkohol.. Vid halv elva så kände jag att jag borde åka hem om jag skulle orka jobba idag.. Och såg på Anton att det nog var dags för honom att ge sig med drickandet! Dock så hade jag glömt bort att Anton INTE ska åka bil efter att ha blivit onykter... Fick stanna ett antal ggr på vägen hem.. Sen fick han sova i gästrummet! Haha... jag sov iaf gott :)
Nu har jag äntligen landat i soffan och ska äta lite melon och bara njuta av att jag är ledig imorgon!
Har tagit en ny bild på magen.. den har nog inte växt så mkt.. eller för mig känns det som om den har gjort det iaf :) Och min navel som i vanliga fall är väldigt djup är numera inte så djup... Anton sa att snart kommer det låta "plopp" och navel åker ut.... :)

v.18

2 kommentarer:

  1. ååååh nu börjar det synas en sööööt kula :-) Duktig du är som jobbat också. KRAM

    SvaraRadera