torsdag 12 maj 2011

Blygis

Tack alla snälla ni för tips om barnvagnar! Vi har tittat på en vagn som vi funderar på... Återkommer om det!

Idag var jag hos barnmorskan, ska börjar gå dit nu var fjärde vecka nu.. tror jag iaf :) Jag känner mig inte så påläst... haha, kanske borde köpa mig en bok så man är förberedd... Eller blir man bara orolig då??
Barnmorskan gjorde lite mätningar, vägning, prover osv.. Allt såg jättebra ut!!

Dock så verkar vi ha en blyg bebis.... Vill inte alls visa upp sig...  Jag har märkt att bebisen sover mest på förmiddagen och är mer vaken på kvällen!! En kvällspigg liten individ!!

Måste berätta nått häftigt också... Finns en person, en kvinna, som har hjälp mig jättemycket i livet. Jag längtar tills jag ska dit i sommar igen.. Det är en sån underbar känsla, man får svar på frågor och hjälp i rätt riktigt..
I somras då jag var där så sa hon till mig att hon såg ett litet hjärta ticka. Och som vanligt har hon rätt.... Nu har jag ett hjärta som tickar för fullt i min mage :) Alla borde få träffa denna kvinna. Det är magi. Ingen spåtant om ni tror det.... Går inte att förklara. Man måste uppleva det. Man blir fullständigt nockad kan jag säga!!
Har tänkt lägga upp en bild därifrån men internet är så fruktansvärt segt så det går inte... en annan gång :)

Nu ska jag mysa med Anton. Han åker till Finland imorgon och är borta över helgen. Bara jag och Bamse hemma!! Tråkigt men det kanske blir skönt att vara "själv" i några dagar :)

Kram

1 kommentar: