fredag 13 maj 2011

Trevlig kväll!!

Efter jobbet åkte jag till Anna och Mika. Vi promenerade ner till Ica Maxi för att inhandla lite mat, blev tacos!!
Mycket smarrigt... men jag och Anna tryckte i oss lite väl mycket!! Man kände sig som en spärrballong efteråt!! :) Det var iaf väldigt kul med en "tjejkväll" och en massa snack, det kan man behöva ibland :)
Sen blir man så glad av lilla Mika, så söt!! Nu längtar jag bara ännu mera tills min lilla krabat i magen tittar ut :)

Nu är jag ensam med Stora Bamse resten av helgen, Anton är ju i Finland med Boss för att försöka få honom  godkänd på ett finskt jaktprov och framöver bli Finsk champion.. Duktiga lilla Boss :)

Nu ser jag på Lady Gagas show från New York. Helt galet coolt! Vilka kläder och vilken show!

Får som vanligt inte fram några bilder,  tyvärr. Hade varit trevligt med bredband!!

Ha en trevlig fortsatt fredag!

1 kommentar:

  1. Det var verkligen skitkul att du kom hit! Det får vi göra om! KRAAM

    SvaraRadera