fredag 6 maj 2011

Besviken

Vår lilla "skitunge" (skämt, för er som inte förstår det :) ) hade lagt sig längst ner i livmodern och gömt sig i ett litet hål... Ville inte röra på sig så mycket, sprattlade lite med benen.. Men tyckte nog mest att det var någon som störde när h*n försökte sova.... Så man såg jättedåligt, den var inte alls någon skarp bild och barnmorskan kunde inte ta 3D-bilder... Hon skrev ut två bilder och sa att vi fick dom gratis för dom blev så dåliga... lite tråkigt....   Men barnmorskan kunde iaf göra några mätningar och sa att allt såg bra ut så det kändes skönt :) Och att det bara var ett barn i magen :)
Jag ska till min barnmorska nästa vecka, då ska jag höra om hon kan göra ett ultraljud så kanske vi får en bättre bild, hon gjorde ju ett i v.10 så jag hoppas hon kan göra ett till.

här ser ni så dålig bild det blev..

4 kommentarer:

  1. Åhh va roligt, stort grattis till er :) ja det är alltid kul att följa och se vad andra tänker och se hur det går osv. Riktigt spännande när man inte vet vem som gömmer sig där inne :) jag mådde mkt dåligt första tiden och nu springer jag på toa hela tiden. Men det känns kul nu när det syns :)

    Vart går ni hos bm?

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att allt såg bra ut! Synd på dåliga bilder, men nu får ju snart träffa den lilla på riktigt! Det smäller bara till så är ni föräldrar! :) Kram!

    SvaraRadera