söndag 15 maj 2011

Drömmar

Oj vad man har skumma drömmar som gravid.. Jag har än så länge bara drömt att jag fått en tjej. Men inatt drömde jag att jag fick en pojke på 5985g!!!! Sjukt så stor unge, och han kunde åla sig och röra på sig jättemycket. Det var dagen efter förlossning och jag kom inte ihåg någonting av förlossningen. Det var helt svart så Anton fick berätta allt. Ungen kändes så tung så jag orkade inte hålla i den.. Han kunde till och med prata lite. Han ramlade ner från sängen och Anton tog upp han i benen, hängandes.. haha det var helt sjukt! Alla mina drömmar jag haft om bebis har varit att barnet är enormt. Kan det vara för att jag är rädd för att få en jätte till unge?? haha!

bild tagen från Google.se

(vill bara säga att det inte är fel med "knubbiga" barn, inte så jag menar. Jag har bara hakat upp mig på att jag kommer få en jättebebis för både jag och Anton är långa. Och i mina drömmar är ungarna lika stora som 5åringar då dom födds. Barn ska ha lite extra hull, så det här handlar absolut inte om att jag vill ha en spinkig bebis eller så. kommer bli glad för vilken bebis än jag får :) )

1 kommentar:

  1. Hihi det är rätt häftigt med alla konstiga drömmar som man drömmer när man är gravid! Förstå vad kroppen håller på att förbereda sig både fysiskt och psykisk :P

    SvaraRadera