torsdag 15 mars 2012

Torsdag!

Grinig, grinigare, Ebba! Denna tandsprickningen är inte rolig för lilltjejen. Hon är sjukt grinig och vill gärna vara i min famn hela tiden. Hon sover även dåligt på dagen vilket gör att hon blir övertrött och ännu mera grinig. Hoppas detta går över snabbt. Vill ha tillbaka glada Ebbsan!

Snacka om att vara förvirrad. Ebba har gjort det till en vana att vakna strax efter 5 på morgonen, superpigg. Vilket gör att dagarna känns rätt så långa. Efter någon timme imorse blev E trött så jag tänkte gå en promenad. När jag kom ut tänkte jag att det var lika bra att gå till affären då jag behövde handla lite inför middagen. När jag kommer till Bygdeå så inser jag att klockan är ju inte mer än 8 och ica öppnar 9...... jaha, då var det bara att promenera runt i Bygdeå tills ica öppnade. Så jag var väl ute och promenerade 1 1/2h idag. Det tar verkligen på krafterna när Ebba är grinig och helst vill bli buren hela tiden. Blir inte så mycket annat gjort här hemma. Har inte hunnit baka inför lördagen heller. Får göra det imorgonkväll då Anton är hemma.

Nu ska jag se Revenge sen är det dags för sängen!

1 kommentar: