söndag 11 mars 2012

Slut på denna helg!

Imorgon är det måndag, igen!
Helgen har varit härlig och vädret toppen!! Vad glad man blir av solen!

Igår, lördag åkte Anton till Gällivare för att spela handboll. Så jag och Ebbsan fick klara oss själva! Eller vi var inte ensamma så mycket. Vi fick finbesök av Malin, Oscar, Nina, Hanna och Klara! Trevligt värre! Efter dom hade åkt hem kände jag att energin tog slut så jag  for på ICA och handlade en massa god mat och lyxade till det! Blev proppmätt och låg utslagen i soffan efter Ebba hade somnat!

Ebba har varit på strålande humör hela helgen, pratat och skrattat i ett! Det är så roligt! :)

Idag tog vi hundarna och vagnen på promenad till Gullmark och stannade på fika och lunch hos farmor o farfar. Trevligt värre! Anton drog igång den gammla skotern som står där och vi körde upp till "lillgår´n" för att spana lite mer på kanske vår blivande tomt. Jag är såld på läget!
Sen åkte jag iväg på instrukörmöte samt hoppträning. Fattar inte vad det är som gör mig så hämmad. Det känns som om jag har nada kontroll då jag rider. Men allt sitter bara i skallen. Vet inte vart denna feghet kommer ifrån. Men jag har pratat med världens bästa Martina ikväll och hon ska hjälpa mig att återfå självförtroendet!

Ska strax gå i säng. Ny dag imorgon som innebär babymassage för oss. Blir trevlig att träffa dom andra mammorna igen! Vi är ett härligt gäng och jag tycker bra om alla!

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar