torsdag 1 mars 2012

Dagens tips!

En stor skillnad nu när man är mamma har jag märkt är att man aldrig (nästan aldrig) har tid att fixa till håret eller för den delen tvätta lika ofta som förut. Håret hamnar ofta i en hästsvans för man hinner inte göra något åt ruffset. Så därför tipsar jag er om Batiste dry schampoo. Vissa använder ju puder i hårbotten men jag tycker detta är mycket bättre. Det känns som hårspray och fräschar upp håret direkt och ger volym. Det var min duktiga frisör Sandra som tipsade om det.
Batiste Dry Shampoo
Finns i olika dofter och färger så man kan anpassa det till om du är blond, brunett eller mörk.

Prova!

1 kommentar:

  1. Tack för tipset!

    Jag använder ett torrshampoo från Sunsilk som jag också tycker är jätte bra. Var kan man köpa dessa?

    SvaraRadera