onsdag 21 mars 2012

Hej bloggen

Lite dålig på att uppdatera, sorry! veckorna går i en rasande fart! I måndags var det babymassage sen lämnade jag ebba hos sin farmor medan jag åkte till stallet och fixade lite. Igår tisdag var vi i sävar på föräldragrupp. Mycket intressant var det denna gång. Två kvinnor kom och pratade om deras arbete. Familjenlyftet. Så det blev en trevlig pratstund! Efteråt var ebba trött och det passade bra för jag for till Maris stall där Martina var. Borstade lite på söta skorpan och longerade honom (bild). Sen hem och gymma med Sofie! Idag har det varit Liten&stor sen kalas för Judith som blir 1år idag och efter middagen iväg till sikeå för att hålla lektioner. Red Signe efteråt för Martina, tack snälla för hjälpen! Nu ligger jag i sängen och har precis nattat Ebba. Blev en sen kväll för henne för hon har varit på äventyr med sin pappa medan jag var i stallet. Kortfattad uppdatering från mobilen! Kram


1 kommentar:

  1. Haha... det där inlägget lät verkligen som "fullt ös medvetslös"! ;-)

    SvaraRadera