onsdag 19 oktober 2011

Storm

Vilket tråkigt väder! Grått och blåser jättemycket! När Ebba vaknar tänkte jag vi skulle ut med vagnen, om vi inte blåser bort :) Vi skulle egentligen på Öppna förskolan idag men Ebba var vaken mellan 2.30-5.30 så jag var väldigt trött när hon vaknade 08 och skulle ha mat igen... så vi somnade om :) Men hoppas jag tar mig iväg nästa onsdag! Anton har bilen idag så vi kan inte åka någonstans heller...

Var på BVC igår, hon växer så det knakar!! 3 veckor gammal och väger 4400g och är 54 cm lång! Stora tjejen :)

Hade egentligen inget roligt att skriva... på återseende!

2 kommentarer:

  1. Ja dom verkar ju as mysiga tycker jag :)
    Dock ska man ju byta napp lite då å då för att dom inte ska slita ut sin "favorit napp" å frågan e ifall man kan byta napp på den eller om den sitter fast?! haha :P
    btw. dom där dropparna är as viktigt att ta samma tid varje dag. typ som p-piller så ger dom bättre effekt då :)
    Vilken öppna förskola åker ni på? :)
    Vi ska på bvc imorgon ^^

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att Ebba växer som hon ska, det är ju tryggt att veta så att ni slipper vara oroliga för att hon inte får i sig tillräckligt. Kan vi inte få se fler bilder på sötisen? :)

    SvaraRadera