lördag 8 oktober 2011

Kolik

Dumma dumma magknip! Försvinn från oss! Vi vill ha tillbaka glada nöjda Ebba! Det gör så ont i hjärtat att se henne plågas!

Känner att jag egentligen inte är förvånad. Först allt skit omkring hästen vi fick stå ut med. Sen när det äntligen var över får vi en unge med kolik. Varför vill någon där uppe att vi inte bara ska få vara glada och njuta av denna tid? Att få lite sömn(eller ja, ingen sömn alls) hade jag väl räknat med men att ha en unge som skriker hela tiden börjar bli lite jobbigt. Önskar det bara fanns någon mirakelkur som gjorde att Ebba slapp ha ont.
Så ursäkta mina vänner att jag inte hör av mig. Men jag är lite upptagen.

Vi ska prova hyra en kolikvagga så får vi se om det kan ha någon effekt.
Nu ska jag försöka söva lilltjejen som för övrigt är världens finaste! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar