söndag 9 oktober 2011

Söndag

Hejsan hoppsan!
Kanske blir ett lite gladare inlägg nu.. tror inte jag ska skriva inlägg 05 på morgonen när man inte fått någon sömn :P
Sömn är ju en bristvara för oss kan man ju säga, konstigt ändå hur mycket man orkar fast än man inte får sova... Vi har ökat på minifomdropparna och jag har börjat dricka fänkålste.. Det verkar faktiskt hjälpa lite!
Hon växer på sig varje dag och börjar bli en liten knubbis... Sötis :)
I vanliga fall brukar hon äta var tredje timme på dagen men idag har hon i princip sovit hela dagen.. knappt gått att väcka.. Så jag tror att det kommer vara en vaken tjej hos oss inatt.. !
Men vi hoppas att hon sover lite inatt också.. då kanske jag orkar med att hitta på något imorgon!
Vore kul att åka iväg någonstans eller bjuda hem någon!

Imorgon ska vi till BVC igen!

Hade egentligen inte så mycket att skriva... Ska passa på att ta en powernap nu innan jag börjar med middagen!

Ebba fick en babysitter från sin morfar som hon älskade direkt. Den är väl lite stor ännu men gungar väldigt skönt!

1 kommentar:

  1. Vad jobbigt att ni får lite sömn och att Ebba har ont i magen. Hoppas att det vänders snart. Kram!

    SvaraRadera