måndag 11 april 2011

Sjukskriven

För första gången i mitt liv har jag blivit sjukskriven....
Hoppas i framtiden att jag slipper bli det..
Iaf så är det pga stress... Har känt länge att jag legat på bristningsgränsen... Mest i jobbet eftersom vi haft så sjukt mycket att göra... men också pga av andra privata saker...
Gick till läkaren idag för att jag haft huvudvärk i flera månader... Fick göra nå neurologiska tester och berätta lite om mitt liv... Testerna var helt ok men inte mitt liv... om man nu kan säga så...
Men det ska bli skönt att vila i en vecka... och försöka komma ner i varv... Kanske släpper huvudvärken då också!




Hörs!

2 kommentarer:

  1. Det är klart att det inte känns roligt att bli sjukskriven, men det gör nog gott för kropp och själ ändå. Se till och vila och njut och ta hand om dig själv.

    Det viktigaste är att man månar om sig själv och inte alltid att jobbet får gå i första hand.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Som för mig för ca ett år sedan...på bristningsgränsen hela tiden,skyllde på jobbet då. Vårt jobb kan ju lätt få en att spåra ur! Jag var febrig jämt...hoppas du snabbt blir piggare! Inte kul o jobba utan dig :-(

    SvaraRadera