tisdag 19 april 2011

Budgivning

Allt är klart med banken så idag gav vi ett bud på huset... ett riktigt skambud kan man säga.. Men vi anser  att huset inte är värt mycket mer än så... Och vi är dom enda som har gett ett bud på huset, samt att huset har varit ute länge till försäljning... så jag hoppas att dom känner att dom inte har så mycket till val och tar vårt bud :) Dom har ju redan köpt ett nytt hus... man kan ju inte ha två hus huuur länge som helst :)

Vet inte hur länge det kan ta innan vi får ett svar men snart hoppas jag!! :) Hade varit så skönt att få flytta snart och börja renovera!! Har redan planerat ut en massa i min skalle på hur jag vill göra i huset :) Tror det kan bli riktigt fint! Även utvändigt behövs det göras en hel del! Om det blir aktuellt med huset så berättar jag alla planer :)

Nu ska jag städa lite innan det är dags för stallet! :)

1 kommentar:

  1. Kul! Hoppas dom godtar budet! Vilket hus är det? Finns det ute på hemmet? Vill se :-)

    SvaraRadera