torsdag 21 april 2011

Idioter

Är på så jävla dåligt humör! Har haft en riktigt skitdag..
Och det blir inget husköp.. säljarna är helt störda!!
Blir så jävla less... Sen kan ju denna mardröm jag måste leva i ALDRIG ta slut... tror faktiskt jag nått en gräns där jag inte vill längre... jag orkar inte kämpa mer.. även fast jag vill och vet att jag har rätt så sliter det såå oerhört på mig! Jag känner knappt igen mig själv, aldrig glad, aldrig avslappnad, vill bara gömma mig inomhus och aldrig gå ut... i 6 månader har jag kämpat... det måste ju finnas nått stopp på denna otur jag har.... Eller man kanske är dömd att ha otur...

Allt detta gör att jag lätt blir på väldigt dåligt humör.. vill vara glad som jag var förut... !

Hoppas ni får en trevlig påsk!

1 kommentar:

  1. :-(...vad händer? Önskar du fick slippa allt, för jag vet hur det är är att vara nedstämd och kämpa i onödan under en längre tid,att aldrig se ett slut. Åt helvette med all skit säger jag!

    Kramkram

    SvaraRadera