måndag 18 april 2011

Min mage

Det är först nu jag börjar känna att jag har en "liten" kul-mage.. Förut har jag bara känt mig fet.. eller som om jag ätit alldeles för mycket mat och magen hänger över byxorna... :P Jag går in i v.17 nu.. bara två veckor kvar till dateringsultraljudet... Hoppas allt ser bra ut då och att bebben rör sig och mår bra :)

Fick lite förfrågningar om att lägga ut bilder på magen...
Så här kommer tre bilder!


Ca v.5

Ca v.10

Idag, v.17


Ursäkta den smutsiga spegeln... men nu har ni fått se lite bilder :)

4 kommentarer:

  1. Åh det är nästan så att man blir nostalgisk :P Så fin liten nätt mage! :)

    SvaraRadera
  2. Oj så tjock du har blivit,skämt och sido. :-) men den ser ut och växa som den ska! Själv hade jag värsta magen vid de där laget!

    Dock större magen redan innan också :p kram

    SvaraRadera
  3. Hihiii...en bebis som växer ♥ längtar redan efter att få träffa miraklet!

    SvaraRadera
  4. Vilket mirakel det är att bära på ett barn! Min mage var lite större än din, men du kanske bär barnet längre bak. Jättefin mage, lycka till med allt spännande som väntar! Håller tummarna att allt ser bra ut på ultraljudet! :)

    SvaraRadera