onsdag 20 april 2011

Kön

Det är några som sagt vad dom tror att det är för kön på den lilla individen i min mage.. Själv var jag först stensäker på att jag skulle få en kille. Men jag är inte så säker längre.. Och om två veckor är det ultraljud och möjligheten kan finnas att få se könet. Anton vill veta men jag tycker det vore kul om det var en hemlighet men självklart är jag väldigt nyfiken:-) så det får nog bli ett beslut den dagen om vi vill veta eller inte! Har ni några gissningar på vad det kan bli? Mammor brukar väl ha en känsla av vad andra ska få? Gissa gärna:-) nu ska jag fortsätta jobba! Hörs!

7 kommentarer:

  1. Jag tror på en tjej!
    Jag kunde inte hålla mig och drack jättemycket vatten så att de kunde se vad det var för kön. :)

    SvaraRadera
  2. Då blir det säkert en tjej. Man drömmer sjukt mycket och konstigt under graviditeten. Innan ultraljud så hade jag faktiskt på känn att vi skulle få en tjej.
    HAr du mått mycket illa?

    Tack!

    SvaraRadera
  3. Vad skönt! Får hoppas att hela graviditeten fortsätter så!

    SvaraRadera
  4. du är en tjejmamma...tror på en tjej alltså :-)

    SvaraRadera
  5. Jag tror också på en tjej!

    Glad påsk, kram!

    SvaraRadera
  6. GLAD PÅSK vännen :-D Hoppas du får en härlig helg, jag ska ju jobba,känns ju askul :-P

    När Anna väntade Mika fick jag också bara sånnadär vibbar,hon är en tjejmamma...tror du är likaså :-) Huvudsaken det blir en frisk och kry bebbe iaf ♥

    SvaraRadera
  7. Hihi jag tror också en tjejja :)

    SvaraRadera