tisdag 26 april 2011

Förra inlägget var inte så muntert... var på väldigt dåligt humör!
Men nu är det bättre, har fått vara ledig några dagar, hunnit vila och vara ute i solen!! Vilken påskhelg det har varit! Underbart väder med massor av sol, trevlig sällskap och många timmar utomhus, vi har njutit!

Är ledig idag, ska jobba i helgen.. är inte allt för exalterad över det! Men tur är att tiden går fort, snart (typ 12 veckor) går jag på semester och sen mammaledighet! Det ska bli SÅÅ skönt att vara hemma! Vore ännu bättre om vi hade hittat oss ett hus i sommar också..! Men vi letar vidare..


3 kommentarer:

  1. Ja jag måste ha semester till helgen,ska ju flytta och grejja :-) Typiskt det skulle falla på min favvohelg att jobba :-S. Ååååh,fatta att du slutar jobba sedan,känns som snart ju,tiden går fort! Bu för mig men Jäääh för dig :-) Får komma och våldgästa och snusa bebis då ♥

    SvaraRadera
  2. Inte länge kvar då!
    Tänkte bara tipsa om att jag såg en vagn på Babyproffsen för 3500 och då förutom sitt och liggdel så fick man också åkpåse tror jag.

    SvaraRadera