onsdag 22 juni 2011

trevlig helg!

Vi hade en jättebra miniweekend i Sundsvall! Trevligt hotell, bra hotell frukost och mycket bra shopping i Birsta! Tycker det är synd att Umeå inte kan ha ett bra shoppingcenter... Men det kommer väl kanske :)
Det var dåligt väder i Sundsvall = mycket folk på Ikea... man fick trängas överallt.... drygt! Så vi tog det vi skulle ha och lämnade Ikea... Kanske lika bra de, blev inte så många inpulsköp :) Hittade även en hel del fina kläder, sköna sommardunikor! Anton hittade också kläder :)

Dock så verkar Sundsvall inte vara något att hurra för när det gäller utelivet... Efter vi hade ätit middag ute på en restaurang så gick vi en sväng på stan... det var HELT dött! Inte en människa syntes till... Så vi köpte lite godis och återvände till hotellrummet, la oss framför i sängen framför tven och bara njöt! Kan säga att jag sov väldigt gott efter en hel dag med shopping!

På söndagen tog vi en sovmorgon, åt en STOR god frukostbuffé innan vi åkte tillbaka till Birsta... Gick på några butiker innan vi var väldigt nöjda och började rulla hemåt.. Var skönt att komma hem i bra tid och ha lite tid kvar av kvällen :) Vi hann ju till och med sätta upp spjälsängen + byrå :)
Skönt helg! Man skulle ha unnat sig lite lyx oftare :)



idag v.27

Har försökt ett bra tag att lägga upp bilder från helgen.. helt hopplöst... denna bild fick jag fram efter 20 min... värdelöst med mobilt bredband! Ska lägga upp bilder på "bebishörnan" i vårt sovrum en annan dag!
Snart midsommar!! Hoppas på bra väder.. vi är ett gäng som ska äta middag och ha skoj! Jag ska göra en chokladtårta..... om jag lyckas! :)
 Kram

3 kommentarer:

  1. FIN du är med magen o allt :-)

    SvaraRadera
  2. Men sötmagen, vilka kula du fått! När ska jag få se den live då?

    Trevlig midsommar, till dig Anton och bebisen! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja du har verkligen en fin kula :) den börjar vara rätt stor nu också!

    SvaraRadera