fredag 17 juni 2011

Planering

Tack för alla tips! Speciellt till "Anonym" som tipsade om att Barnens hus hade 50% rabatt på åkpåsar..  Åkte dit idag efter jag hade varit på stan. Det var rätt så urplockat. Stod länge och funderar på vilken jag skulle ta. Det fanns både Jättetjocka/varma och dom som var lite mindre tjocka. Dom har även en likadan vagn där som vi har så jag kunde se hur det skulle passa i vagnen.. Den tjockaste åkpåsen var nästan för stor för liggdelen... Sen så tänkte jag att det kanske är bättre att börja med en lite nättare, också får bebis ha mer kläder på sig. Skulle den bli för kall får man väl köpa en annan. Sen om man har en lite tunnare går den ju att ha höst och vår också. Tror den jättetjocka blir alldeles för varm när det bara är några minusgrader ut.

Det blev iaf en Brio åkpåse med flecce invändigt. Den känns väldigt mysig!

Nu ska jag göra färdigt shoppinglistan och allting inför morgondagen.. vi åker 07,00 för att komma dit i tid!!
Hotellet blev för övrigt Hotell Knaust! Tror vi kommer få en väldigt mysig miniweekend!

Hoppas ni får en trevlig helg!
Kram

3 kommentarer:

  1. Den var fiin! Bebis kommer nog klara sig galant med en fleeceåkpåse! Mika gjorde då det :)

    Ha en trevlig miniweekend! Shoppa lugnt ;P KRAM

    SvaraRadera
  2. Jo klumpighet och glömska verkar vara en gravid grej. Man får bara hoppas på att man kommer ihåg att ta det lugnt ;)

    SvaraRadera
  3. Den där åkpåsen blir nog jättebra!

    SvaraRadera