onsdag 22 augusti 2012

Förändringens år

Ja i år händer det mycket. Mycket till det positiva!

Nu är det klart, jag kommer få en anställning här i Bygdeå efter mammaledigheten!!!!!!!!!!!!!
Såååååååååååååååååååå glad över detta!

Idag sa jag upp mig från mitt nuvarande jobb! Känns underbart!

Jag kommer få betydligt mycket närmare till jobbet och Ebba kommer inte behöva gå jättelånga dagar på dagis. Allt verkar ordna sig till det bästa :)

Jag är så glad och lycklig, inte många dagar tills vi flyttar in i drömhuset sen så börjar jag jobba 1 oktober och jag vet att jag kommer trivas super eftersom jag kommer jobba med dom som strävar efter samma sak som jag!


Efter regn kommer solsken. hell yeah!

puss på er!

Bild från google.se

5 kommentarer:

  1. Grattis vad roligt för dig :) Du får höra av dig om ni vill ha hjälp med flytten :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att ha så nära till jobbet! Den är mycket värt!

    SvaraRadera
  3. Gratis vad roligt att det har löst sug! Förstår att en tung sten släppts från dina axlar. Detsamma gjorde det för mig när jag fick bättre arbetstider!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS :D. Det är så det ska vara! Hoppas jag har samma tur när jag tar min examen...gå tillbaka till "ja du vet" kommer att inte att vara ett alternativ för mig någonstans!

    Stort grattis, vilken lättnad :) KRAM

    SvaraRadera
  5. Grattis till ditt nya jobb, så roligt! Kram

    SvaraRadera