onsdag 25 juli 2012

Lampa

Eftersom huset är en gammal västerbottensgård så känns det rätt att ha en lantlig stil. Just nu spanar jag lite på lampor. Har hittat en lampa jag skulle vilja ha ovanför köksbordet men den kostar MASSOR så jag skippar nog den... Men har hittat en liknande på Ellos.. vad tycker ni, hiss eller diss??

Original BTC Titan Size 1 Pendant Light White

Original BTC Titan Size 1 Pendant Light White från Hvita villan  2395kr




Om ni går in på denna blogg så ser ni att hon har två sånna i sitt kök. fint! 

Hittade denna på Ellos, ser ju tyvärr lite plastig ut på bild. 

499kr
Vad säger ni? HJÄLP mig....

Ellos har just nu 20% på hemsortimentet så det hade passat bra att beställa därifrån :) 


2 kommentarer:

  1. Ellos variant var ju inte alls så olikt originalet och skulle nog passa jättefint i ert nya hus!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker faktiskt Ellos variant var snyggare :) Två sådana blir nog toppen!!

    SvaraRadera