söndag 29 juli 2012

Helg

Nu är denna helg över. Anton har semester en vecka till innan han återgår till jobbet. Vi ska försöka hinna packa och fixa så mycket som möjligt och förhoppningsvis åka ut med båten någon dag om det blir fint väder.

Just nu lever vi i ett kaos här hemma. Vardagsrummet består av flyttkartonger. Och det blev inte mindre grejer efter vi varit på IKEA igår. Blev oerhört nöjd över mina inköp. Men tråkigt att inte packa upp allt, gör det då vi flyttat. 34 dagar kvar!!!!!!!!!! Ni förstår inte hur mycket vi längtar nu...!

Har ju skrivit förut om hur känslig jag blivit sedan jag fick barn. Så fort jag ser ett barn råkar illa ut så kommer tårarna eller ilskan. Såg just en film där barn blev kidnappade. Jag var arg typ hela filmen. Det enda jag tänker på var, "hade det där varit Ebba så hade jag......."
Jag hade aldrig kunnat ens tänka mig hur mycket kärlek man känner för sitt barn innan vi fick Ebba.
Hon är det bästa som har hänt oss. Jag och Anton älskar henne mer än allt annat! <3

God natt!

1 kommentar: