torsdag 10 maj 2012

Mitt år?

2011 var verkligen inte mitt år, otur efter otur hela tiden. Orkar inte rabbla upp allt, ni får gå tillbaka i bloggen om ni är nyfikna. Kändes som om allt var emot mig och inget var kul. Jag trodde det skulle vända när vi fick Ebba men då hon fick kolik och jag hamnade i nån förlossningsdepp kändes det inte alls som jag trodde och allt tärde mycket på mig.

Men efter regn kommer ju solsken sägs det! Och att det gör! Denna vecka går till historien. Det har hänt så mycket, jag har fått flera förfrågningar om bra saker och jag börjar komma ihåg hur roligt livet är!
Jag och Ebba har kommit varandra väldigt nära och kärleken till henne blir större och större för varje dag, hon är underbar!! Jag och Anton har det jättebra och äntligen känns det som om vår otur vänder!!

Jag kan tyvärr inte dela med mig om något ännu, för inget har gått i lås. Men snart kanske jag får leva min dröm!!

Med detta vill jag sammanfatta, sluta aldrig drömma!! :)

3 kommentarer: