fredag 13 april 2012

Stor dag!

Idag har det varit en händelserik dag i Ebbas utveckling!
Hon har tagit sina första riktiga krypsteg!!! *väldigt stolt mamma*
Tyvärr var inte kameran i närheten..!
Men det hände även en till sak. Jag lämnade henne på mage i köket och gick till vardagsrummet för att hämta dammsugaren (tog bara nån sekund) och när jag kommer tillbaka sitter hon upp och sträcker upp armarna i luften! Snacka om att jag blev paff. Och efter att hon insett att hon kan sätta sig själv på rumpan så gör hon det typ hela tiden. Man ser att hon tänker börja krypa men väljer istället att sätta sig på rumpan! hehe, så söt! Dock sitter hon inte så länge innan hon får för sig att hon ska vidare, försökte ta kort (tog fram kameran efter krypningen i hopp om att hon skulle krypa mer) men jag var för seg så korten visar bara när hon är påväg att lägga sen ner igen från sittande.

Här kommer några bilder från i veckan,







Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Ååh stora tjejen!! Dröjer inte länge förrän hon kryper omkring som en tok :)

    SvaraRadera
  2. Tänk att hon redan blivit så stor tjej! Tiden bara rusar förbi. Tyckte nyss att jag träffade pytteliten Ebba på los för första gången. Ses kanske senare!

    SvaraRadera