tisdag 30 augusti 2011

Förkyld

Har åkt på en hemsk förkylning. Jätteont i halsen, lite feber, tät i näsan och hängig!
Efter som jag knappt sovit något dom senaste dagarna har immunförsvaret varit uselt. Det känns inte kul att vara förkyld nu och orkeslös... Vill ju ladda upp batterierna inför den stora dagen!
Men igår bestämde vi oss för att storstäda, det behövdes verkligen, och jag tänkte att kanske jag skulle bli så slut att jag fick sova på natten. Så vi storstädade huset och även skjulet/förrådet ute på gården. Ångrade mig lite efteråt, fick jättemycket sammandragningar och blev yr. Men jag kan lova att jag sov gott! Så min plan fungerade.. Vaknade endast en gång och det var imorse då Anton skulle till jobbet. Men jag somnade om till 9.30! Så otroligt skönt! Idag ska jag nog åka till VC, känns som jag har halsfluss så det kan vara bra att kolla upp!

Ska fortsätta dricka honungsvatten och hoppas att jag känner mig bättre snart!


2 kommentarer:

  1. Åh drygt att bli förkyld! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Hehe jag vill bli klar här hemma först. Och tror dessutom att våran Kotte tidigast kommer komma typ 3okotber ^^ Men vi ser väl.
    Jo alla par i våran föräldrar träff-grupp skulle ha mellan 1oktober-11oktober. Så det var en bra grupp på så sätt :)
    Dock var det inte mkt ny information man fick.
    Men men :P

    SvaraRadera